Así trascendió hoy de la hermética declaración de casi 17 horas que dio ayer el hombre fuerte de la ex Side. Opinó que, según su parecer, el ex fiscal fue asesinado por su trabajo en la causa AMIA.
El ex espía Antonio Stiuso opinó que al fiscal Alberto Nisman «lo mataron» y aseguró que en los últimos años el gobierno de Cristina Kirchner «obstaculizó» la investigación del atentado a la AMIA.
Así se pronunció Stiuso durante la declaración que por casi 17 horas llevó adelante ayer y esta madrugada ante la jueza de instrucción Fabiana Palmaghini. Según trascendió de fuentes judiciales, el ex director general de Operaciones de la ex SIDE dijo ante la Justicia que, según su parecer, a Nisman «lo mataron» por su actuación en la causa AMIA, si bien no habría ofrecido pruebas sobre esa opinión.
Stiuso sostuvo que «hubo obstaculización» de la investigación del atentado en los últimos años por parte de la gestión de la expresidenta Cristina Kirhcner.
En su extensa declaración, el exespía se refirió a la firma del memorándum de entendimiento con Irán y consideró que la investigación se debe focalizar «sobre quiénes negociaron» ese acuerdo. Stiuso ingresó el lunes, pasadas las 9 de la mañana, al despacho de la jueza de instrucción Fabiana Palmaghini para declarar por segunda vez en la causa en la que se investiga la muerte de Nisman, luego que lo hiciera en febrero de 2015 ante la fiscalía.
El ex espía fue convocado por la jueza luego de casi un año de permanecer en Estados Unidos y, según indicaron sus allegados, aportó toda la información con la que cuenta así como su parecer sobre lo que pudo ocurrirle a Nisman.
En su primera declaración testimonial, Stiuso había asegurado que no conocía los detalles de la denuncia que cuatro días antes de su muerte Nisman hizo por encubrimiento de la investigación del atentado a la AMIA contra la entonces presidenta de la Nación Cristina Kirchner.
No obstante, sí aclaró en aquella oportunidad que él sabía del contenido de las escuchas telefónicas que Nisman utilizó como prueba para instar esa denuncia, la cual fue archivada.
El exdirector general de Operaciones de la exSIDE además aseguró que Nisman lo llamó el día anterior a su hallazgo sin vida, pero que él no atendió porque su equipo celular estaba sin volumen y no escuchó el llamado.
Además, aseguró que «le llamó la atención la muerte sorpresiva» de Nisman y que «nunca lo hubiese esperado de una persona como» era el fiscal, ya que era un «apasionado por su trabajo».
Fuente: Infobae


You can certainly see your enthusiasm in the work you write. The arena hopes for more passionate writers such as you who aren’t afraid to say how they believe. All the time go after your heart. «If the grass is greener in the other fellow’s yard – let him worry about cutting it.» by Fred Allen.
Magnificent website. A lot of helpful information here. I’m sending it to several pals ans also sharing in delicious. And certainly, thank you in your effort!
Hi there! Quick question that’s totally off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My web site looks weird when viewing from my iphone. I’m trying to find a theme or plugin that might be able to resolve this issue. If you have any recommendations, please share. Many thanks!
Great V I should certainly pronounce, impressed with your site. I had no trouble navigating through all tabs and related information ended up being truly simple to do to access. I recently found what I hoped for before you know it in the least. Reasonably unusual. Is likely to appreciate it for those who add forums or something, site theme . a tones way for your customer to communicate. Nice task..
You got a very great website, Gladiola I observed it through yahoo.
I am glad to be a visitor of this complete blog! , regards for this rare information! .
Thanks for the auspicious writeup. It in reality used to be a enjoyment account it. Look complex to far introduced agreeable from you! By the way, how could we communicate?
Wonderful blog! Do you have any hints for aspiring writers? I’m planning to start my own site soon but I’m a little lost on everything. Would you advise starting with a free platform like WordPress or go for a paid option? There are so many options out there that I’m completely confused .. Any ideas? Bless you!
Lovely blog! I am loving it!! Will come back again. I am taking your feeds also.
I like what you guys are up also. Such intelligent work and reporting! Carry on the excellent works guys I have incorporated you guys to my blogroll. I think it will improve the value of my website :).
I like what you guys tend to be up too. This kind of clever work and coverage! Keep up the very good works guys I’ve incorporated you guys to my own blogroll.
This internet site is my inhalation, rattling good style and design and perfect content.
I truly appreciate your work, Great post.
I really appreciate this post. I have been looking all over for this! Thank goodness I found it on Bing. You have made my day! Thx again
I?¦m no longer sure the place you’re getting your info, however good topic. I must spend some time learning more or understanding more. Thank you for fantastic info I used to be in search of this information for my mission.
This is a very good tips especially to those new to blogosphere, brief and accurate information… Thanks for sharing this one. A must read article.
Thanks for this marvellous post, I am glad I noticed this website on yahoo.
Some genuinely nice and useful information on this site, too I conceive the design has wonderful features.
Good write-up, I¦m regular visitor of one¦s site, maintain up the nice operate, and It is going to be a regular visitor for a long time.
You actually make it seem really easy together with your presentation however I find this matter to be actually something which I think I would never understand. It kind of feels too complicated and very extensive for me. I am having a look forward on your next publish, I will attempt to get the dangle of it!
I do enjoy the way you have presented this situation and it does indeed supply me a lot of fodder for thought. Nonetheless, coming from what I have seen, I basically hope when other commentary pack on that folks stay on issue and in no way get started on a soap box associated with the news of the day. Anyway, thank you for this outstanding piece and though I can not really agree with this in totality, I value the viewpoint.
Great wordpress blog here.. It’s hard to find quality writing like yours these days. I really appreciate people like you! take care
soap
consistent
incidentally
[url=http://bag33ondu.com]bag33ondu.com[/url]
bag33ondu.com
http://bag33ondu.com
sundial
lore
roadshow
aloe vera sД±vД±sД± kilo kaybД± tehlikegebelik kilo kaybД± kilo kayb? doktor sitesi diz aДџrД±sД± ve kilo kaybД±kilo kaybД± hangi doktor
bГ¶brek taЕџД± kilo kaybД± yaparmД±ani kilo kaybД± nedir efexor 37.5 kilo kayb? aloe vera sД±vД±sД± kilo kaybД± tehlikeyГјzde kilo kaybД±
emzirirken kilo kaybД±kilo kaybД± ile giden Г§Г¶lyak olgu sunumu hamilelikte kilo kayb? olur mu guatr kilo kaybД±kanserde ne kadsr kilo kaybД±
kilo kaybД± yuzdelД±k hesaplamabebeklerde kilo kaybД± nedeni diabette neden kilo kayb? paxil kilo kaybД±citol kilo kaybД±
hД±zlД± kilo kaybД± iГ§inГ¶lГјnce kilo kaybД± yasl?larda kilo kayb? nedenleri yamuna korse kullananlar kilo kaybД±ramazan ayinda kilo kaybД± normalmi
Amazing chat roulette MiraMi with a random girl Live Video Chat with Girls. Guys are matched only with girls